4/19/2011

Tuhý parfém Sakura

Tento tuhý parfém se už neprodává. Na první "čuch" to byl smraďoch. Dokonce i na druhý a na třetí "čuch". Po pár dnech mi začal docela vonět, ale po nanesení vydržel vonět hrozně krátce. A proto bych ho už nepořídila. Ale vůni jsem si nakonec zamilovala, trvalo to sice nějaký ten měsíc, ale nakonec se pro mě stala opravdu příjemná. Je to typická vůně Lush Sakury výrobků jako je balistik Sakura nebo sprcháč Rub Rub Rub. Pro odpůrce jasmínu nedoporučuji. A co mě nadchlo je to, že tuhý parfém vůbec neubývá. Jak působí na vás?


6 komentářů:

  1. Vůni sakury miluju!
    Mrzí mě, že parfémek nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. :D tak nevím nevím, tuhý parfém... stejně mi to přijde jako blbost :D

    OdpovědětVymazat
  3. já ho mám zase strašně ráda, ta vůně je boží... je tedy fakt, že na těle není tak intenzivní a nevydrží vonět tak dlouho jako kdyby byl normálně tekutý, ale když občas nemám náladu "zlejt se voňafkou" :D tak je tuta alternativa suprová... obzvlášť po sprše s Rubem a Seanikem ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No vypadá to na mě až moc novátorsky! Od své lahvičky Lanvina se asi neodtrhnu!

    PS? Giveaway u mě

    OdpovědětVymazat