6/27/2011

Marilyn

Marilyn je maska pro blond vlasy, která má barvu rozjasnit a zklidnit vlasovou pokožku. Balení mi stačí na 3-4 použití a to mám vlasy skoro do půlky zad. Masku nanesete na suché vlasy a překrejete potravinářskou fólií pro lepší působení. Po 20 minutách masku smyjete a umyjete normálním šamponem. Marilyn mi zpočátku vůbec nevoněla, protože voní jako bylinkové čaje, které já prostě nesnáším. Když jsem ji poprvé smývala z vlasů tak jsem si ji zamilovala. Vůně heřmánku se rozplynula po koupelně a já si přála, aby mi ta vůně na vlasech zůstala věčně. Už po prvním umytí jsem si všimla, že moje odrosty trochu zesvětlaly a vlasy se mnohem víc leskly. Navíc se po použití vlasy skvěle rozčesávaly, že jsem ani po šamponu nepotřebovala kondicionér.


3 komentáře:

  1. Někdy vyzkouším. ;)) Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  2. Wooow :) Jinak, co bys mi doporučila na plet'? Nějakou masku nebo něco takovýho? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Podle toho co tě trápí :) Na pupínky určitě Fresh Farmacy, ale musí se kombinovat s mastnějším krémem nebo čistítkem. Já kombinuji s Ultra Blandem nebo s Charity pot, ale ten v České nabídce Lush nenajdeš. Pokud jde o černé tečky tak je to Mask of Magnaminty nebo Angels on Bare Skin :)

    OdpovědětVymazat