1/22/2012

Slečna Ručička/Tiny Hand

Konečně pro mě Lush vymyslel skvělou variantu krému na ruce. Krémy jsem nikdy neměla moc ráda a proto mi v tuhé podobě strašně moc vyhovuje a navíc vydrží mnohem déle než klasické krémy v tubách. Slečna Ručička je vlastně něco jako masážítko, s tím rozdílem, že je určená pouze na ruce. Stačí ji chvilinku podržet v dlaních a uvolněný olej vmasírovat do rukou. Skvěle ruce zvláční a provoní, bohužel si myslím, že pro sušší ruce nebude zase tak moc ideální. Dokonce i mamina zařadila ručičku do každodenního používání. Voní nádherně po vanilce, ale není to přesně taková ta vůně jako třeba Vanillary nebo Vanilla Fountain. Cítím tam i trochu něco zvláštního, asi bylinky nebo něco takového.

7 komentářů:

  1. Vypadá skvěle, ale já mám bohužel spíše suché ruce..

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám suché ruky :/ no aj tak si myslím, že by ma to neodradilo od kúpy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá opravdu skvěle! :) Poprvé vidím v tuhé podobě krém na ruce, je to hodně zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ji taky, krásně mi voní na nočním stolku, ale přece jen mám raději krémy v tubě :)

    OdpovědětVymazat
  5. jak dlouho ti přibližně vydrží :-)? taky o ní uvažuju

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem ji nikdy nedodělala :D skoro neubývá :D

    OdpovědětVymazat