3/24/2012

Porridge

Porridge je podle mě docela nenápadné mýdlo a jak to u Lushe bývá, tak většinou z těch nejnenápadnějších věcí se vyklube to nejlepší. Nemůžu sice říct, že si u mě tohle mýdlo vysloužilo zlatou medajli, ale vůni jsem si zamilovala. Porridge je v angličtině ovesná kaše, ale bohužel z mýdla ovesné vločky necítím ani trochu. Pro mě je spíše jako oříšková tyčinka nebo něco takového. Mýdlo hezky pění a po umytí nádherně z pokožky voní, ale proč si nezasloužil zlaté ocenění? Protože patří k té velké skupince vysušovačů. A není to jediné minus, které jsem u mýdla našla. Po delším používání začne převažovat ta část s ovesnými vločkami a mýdlo začne dost škrábat, což není vůbec příjemné. Je to fakt škoda, protože ta vůně je dokonalá.

5 komentářů:

  1. No moc dobrá recenze...
    Nechtěla bys navštívit můj blog?

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. porridge mam ze vsech mydel nejradsi...ani ty vlocky nejsou problem...daj se z povrch dost snadno odstranit a ty co tam zbydou (nebo i ty co zustanu v rukou)jsou tak jemny ze spis pak jemne masirujou nez skrabou...a ta vuuuune :D

    OdpovědětVymazat
  3. Porridge mám taky a je to moje oblíbené peelingové mýdlo. Jen škoda, že tak rychle mizí :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluju Porridge! <3 Jeden z mých TOP 5 výrobků od Lush! :)

    OdpovědětVymazat
  5. s tímto vůbec zkušenosti nemám, ale vypadá to zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat