7/16/2012

It´s raining men

O tomhle sprcháčku bych toho mohla napsat opravdu hodně a byla by to opravdu velká chvála, ale vezmu to jen tak letem světem, aby ste se neunudili. Vůně je téměř totožná jako mé oblíbené mýdlo Honey I washed the Kids, ale v raining menovi je možná trochu více medu. Sprcháček je krásně krémový takže po jeho použití nemáte takový ten stáhnutý pocit jako po použití mýdla. Navíc na těle vydrží vonět brutálně dlouho takže pokud použijete raining mena není nutnost použít nějaký parfém. A pokud se chcete cítit jako karamelka tak po použití sprcháčku na sebe nasypte ještě pudr Vanilla Puff. Tuhle kombinaci zbožňuju.




2 komentáře:

  1. Jeden z nejlepších sprcháčů, já ho také mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já bohužel nesouhlasím. Mně sice krásně voněl, ale jen v lahvičce. Při sprchování jsem z něj cítila nějaké shnilé kytky. Po umytí mi na těle nezůstala vůbec žádná vůně a navíc jsem byla docela dost vysušená. Už si ho nekoupím, můj favorit je teď The olive branch :-) Lenka

    OdpovědětVymazat