11/16/2012

Stmívání/Twilight

Stmívání bylo kdysi dostupné na jedné fórum párty a já ji bohužel propásla, takže jsem si až do letošní (2012) vánoční limitované edice tloukla hlavou o zeď. Když jsem viděla, že se Stmívání vrátilo, okamžitě jsem objednávala a udělala jsem chybu, že jsem si hned nevzala to největší balení. Gel má krásnou fialovou barvičku se třpytkama, které teda na těle nenajdete, ale je to roztomilé. Není to taková ta vůně levandule, která se dává do skříně proti molům, ale taková sladká levandule. Po umytí vydrží na těle i na vlasech vonět hrozně moc dlouho. Takže já jdu dokoupit zásoby a doufám, že se příští rok vrátí a nebo zůstane v prodeji celý rok, ale to bych chtěla asi už moc.



4 komentáře:

  1. jééé, tak teď jsi mě úplně zlákala :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Já se na něj taky hrozně těšila, až ho zase s Vánocema dají do prodeje, hned jsem šla očuchat a prostě mi tam něco nesedí, achjo. Twilight mi bohužel nevoní...

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, je to nádhera, miluju tu vůni! A má mnohem hezčí barvu a lepší konzistencí než ten z fórum párty :)

    OdpovědětVymazat
  4. tenhle gel je asi láska na celý život :-)

    OdpovědětVymazat