2/04/2013

Severní pól

Jako každý rok jsem musela na Vánoce (2012) zkusit, alespoň jedno nové mýdlo. Vybrala jsem si Severní pól. Nemohla jsem si, ale vybrat, kterou barvu zvolím. Nejraději bych obě, ale to bych nemohla mít zase jiné lushovinky, které jsem nutně potřebovala. Proto jsem si nakonec vybrala růžovou, protože mi připadala stylovější. Růžová barva, každý by čekal, že se z ní vyklube nějaká přeslazená vůně a ono prd. Za sucha voní po mátové čokoládě, což je vážně zvláštní vůně, ale není špatná. Mýdlo hezky pění, skoro vůbec neubývá a nevysušuje. Bohužel se vůně na kůži skoro neudrží. Což je velká škoda a je to jediné minus, které jsem na Severním pólu našla.


3 komentáře:

  1. Severní pól je fajn, měla jsem tu smíchanou verzi, a voněla jako mentolky v čokoládě. Parádní!

    Chtěla bych tě pozvat na giveaway :
    http://crazygingersdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sem si chtěla koupit, ale bohužel už nebyl :(

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá spíš jako kus masa :S

    OdpovědětVymazat