9/09/2016

Sakura

Na tento balistik jsem se už dlouho chystala. Vůni Vám, ale stěží popíšu. Už několik let se snažím najít v ní, alespoň kousek něčeho co bych mohla popsat. Možná je to jasmín, možná citron, třešeň . . .opravdu nevím. Pro mě je to prostě vůně Sakura. Voní stejně jako sprcháček Rub Rub Rub nebo již zrušený stejnojmenný tuhý parfém Sakura. Na vůni jsem si dlouho zvykala a nemohla jsem jí přijít na "chuť", ale nakonec jak to u Lushe bývá jsem si vůni zamilovala. V balistiku jsem za sucha cítila i nějaký prací prášek, ale to po vyšumění bomby ustalo. Bohužel co se dalo od bílého balistiku čekat, ve vodě žádnou extra show neudělal. Voda byla zakalená a na hladině plaval jakýsi "šlem", který na mě zůstal i po koupeli a úplně se mi to asi nelíbilo. Z druhé strany je tenhle balistik na relaxaci jak dělaný. Po celou dobu koupele voda intenzivně voněla a po usušení jsem ji lehce cítila i na sobě. Za zkoušku určitě stojí.






1 komentář:

  1. Ahoj moc se mi líbí tvůj blog. Taky píšu o kosmetice Lush. Tak by mě potěšilo kdyby si se na něj podívala.
    http://lushzavislaci.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat