10/09/2011

Rock Star

Tohle mýdlo mě ani moc nepřekvapilo, protože jsem věděla, že bude skvělé. Vůně je lehce vanilková, ale nejvíc tam cítím žvejkačky a to konkrétně žvýkačky Pedro, které musí milovat snad každý. Mýdlo je hezky krémové, ale bohužel stejně jako ostatní krémová mýdla víc ubývá. Je pravda, že trošku vysušuje a pro typické sušenky tohle mýdlo asi nebude to pravé ořechové, ale já se po každé koupeli mažu, takže mi to vysušování vůbec nevadí. Ještě bych chtěla zmínit, že tenhle kus Rock Staru mi přivezla kamarádka až ze Sarajeva (vůbec jsem netušila, že i tam mají Lush). Tím bych ještě jednou chtěla moc poděkovat.


6 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně, už bych si chtěla nějaké mýdlo také pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím jestli bych si po čuchnutí kousek nevzala na žvýkání:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, konečně jsem se toho článku dočkala :P Nemáš vůbec zač Teruško, priste z cest zas neco dovezu :P :))

    OdpovědětVymazat