11/24/2011

24/11

Omlouvám se za mou neaktivnost, ale poslední dobou toho mám strašně moc. Dnes jsem se hodila marod, takže si můžu článek dovolit. První věc, o které bych vás chtěla informovat jsou Vánoční dárkové poukazy, které můžete pro své milé koupit tady. Nijak se neliší od těch normálních, jen mají Vánoční tématiku. Poukaz můžete koupit na 300Kč, 500Kč a nebo 1000Kč. Pak pro vás mám Lush soutěž, které se můžete zúčastnit tady. Stačí jen vytvořit originální outfit z "druhé ruky", ale pozor soutěžit můžete už jen do 27.11.2011. Můžete vyhrát dárkový poukaz na 1875Kč, 1250Kč a 650Kč. Více info najdete na facebookové stránce. To je asi vše co jsem vám dneska chtěla říct. Mějte se krásně,
Tereza

5 komentářů:

  1. Taky jsem se dneska hodila marod ale jen díky tomu, že naše škola šla do kina:D Jinak bych do školy šla, taky toho mám hodně a to je teprve listopad, jsem zvědavá co budu dělat před vysvědčením :((.... těším se na nějaké tvoje lush články ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Jů super, musím kouknout na tu soutěž! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá soutěž, ale moc oblečení z druhé ruky teda nemám noo. :D
    Jé, vánoční poukaz by mi mohl někdo koupit. :D

    OdpovědětVymazat