11/26/2011

Polární záře

Polární záře neboli Northern Lights je nové (2011) mýdlo z Vánoční edice. Mýdlo je opravdu strašně zářivé jak žlutý zvýrazňovač a ta barva se mi moc líbí, bohužel vůně na mě moc nezapůsobila. Limetu mám strašně ráda, ale v kombinaci s cypřišem a borovicí na mě dojem neudělala. Připomíná mi spíš aviváž nebo nějaký čistící přípravek a to mně bohužel nebere. Moc hezky pění a ani moc nevysušuje, ale ta vůně je pro mě bohužel překážkou takže pokud se vrátí i příští rok tak si ho už asi nekoupím. 

5 komentářů:

  1. Limetku mám také ráda a ta barva je vážné pěkná:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem ho nezkusila, ale chystám se na něj, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. limetku mám ráda takže určitě krásně voní. :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  4. LUSH <3 jinak ráda bych tě i vás pozvala na prosincové číslo mého magazínu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda bych ho cítila, limetku mám celkem ráda :)

    OdpovědětVymazat