6/28/2012

Geo Phyzz

Ráda bych tenhle balistik pochválila, ale musela bych lhát. Vůně je podle mě taková lesní, něco jako Squeaky Green, nic vtíravého, ale také žádný zázrak. Vlastně mě Geo Phyzz zklamal hned jak jsem ho hodila do vody, protože si sednul na dno a jen se rozpouštěl takže nepředvedl ani žádnou show. Při koupeli voda lehce voněla, ale kůže po něm nevoněla ani trošičku. Je pravda, že po ní kůže byla trochu jemnější, protože obsahuje hodně soli, ale to je to jediné v čem bych ho mohla pochválit. Voda byla lehounce nazelenalá (opravdu jen hodně lehce). Už bych si ho nejspíš nekoupila.




3 komentáře:

  1. Podle mě je špatně, že tuhle balistiku teď vyrábí v menší velikosti. Když ji ještě dělali velkou, tak byla docela fajn, ale v menší velikosti mě taky zklamala :(

    OdpovědětVymazat
  2. Mám jí doma a vyzkouším, ale už od pohledu mě příliš nezaujala. :/ Super recenze!

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, ale aspoň vím, po čem nesahat...:-D

    OdpovědětVymazat