6/20/2012

Lucky Day - přišel Lush Legends

Dnes, když jsem přišla domů, čekal na mě obr balík s mým jménem a byl celý přelepený Lush lepenkou. Nemohla jsem se dočkat až balíček rozbalím, protože mi bylo jasné, že v něm bude Lush Legends. Jsem opravdu nadšená. Provonělo nám to celý byt a to si myslím, že tady nemáme Lushe málo. Pořídila jsem vám nějaké fotky, když jsem balíček rozbalovala.






16 komentářů:

  1. tak to je husty :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, to je krásy! Závidím a zároveň ti to moc přeju, vůni si dokážu živě představit, mmmm.....
    A máš čupr barvu laku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :) Ten lak je od Rimmelu odstín 440 Sun Downer :)

    OdpovědětVymazat
  4. a ty sis ho objednala nebo vyhrála? nebo tě lush sponzoruje? protože je drahý snad ti má zvídavá otázka neva=) jinak já bych si ho přála taky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mi otázka nevadí :) Žádný sponzoring od Lushe nemám, podle mě o mém blogu ani neví. Dáreček jsem vyhrála, mimochodem je to v příspěvku z pondělí :)

      Vymazat
  5. Páni, pěkná sbírka.. Gratuluji k výhře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty bláho, tam je věcí. Stejně by mi to ale vydrželo na pár týdnů, pak bych běžela pro nové zásoby:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je úžasné! Taky by se mi takový balíček líbil :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji !! :) A pořádně si to užíj, strašně ti to závidím :)) jinak krásnej blog, ráda se sem vracím

    OdpovědětVymazat