8/12/2016

Brightside

Po dlouhé době přicházím opět s recenzí a tentokrát na tuhou pěnu Brightside, která byla v roce 2012 Velikonoční limitkou. Celým názvem Always look on the bright side. Nyní v celoroční nabídce jako Brightside. Po delší pauze, kdy jsem musela Lushi odolávat, byla tahle pěna první, která mi padla do oka. A nezklamala! Nezklamala ani velikostí, vzhledem, vůní, barvou vody ani množstvím pěny. Mám ráda více pěny, tudíž s nima nešetřím a 200g pěny mám většinou na 3 koupele. Pěny bylo dostatečné množství a barva vody byla sytě oranžová a to já moooc ráda. A ta vůně? Mandarinkový koncert, který silně voněl po celou dobu koupele. Pokožka po ní byla krásně jemňoučká, ale nezanechala na ní ani ždibíček mandarinkové vůně, což mě trochu zamrzelo. Každopádně to je jediné minus, které sem u Brightside našla. Za mě veliké ano!



0 komentářů:

Okomentovat