8/13/2016

Facebook stránky a mé 1. setkání s Lushem

Krásnou sobotu,
včera jsem založila na facebooku stránku blogu, takže pokud byste mě chtěli sledovat i tam tak tady je odkaz. Věřím, že i pro spoustu z Vás je sledování přes facebook mnohem jednodušší. Taky si myslím, že se o nás, Lush milovnících, dozví více lidí a snad se i k naší "závislosti" přidají. Vzpomínám si na své první setkání s Lushem. Bylo to o Vánocích. V tu dobu jsem nečetla ani blogy a právě tam moje sestřenice na Lush narazila. Když sme si poté prohlíželi internetový obchůdek, byla to pro mě španělská vesnice. Nerozuměla jsem tomu, ale bylo to tak zvláštní a lákavé, že jsem hned zaúkolovala taťku, který tenkrát jel do Prahy, aby mi nakoupil první várku. Byl to šampuk Seanik, čistítko Fresh Farmacy a legendární mýdlo Honey I washed the kids. A tímto se zrodila má závislost. A jak ste se k Lushi dostali vy?

Fotka je z nedávného výletu do Pražského obchůdku, z kterého jsem si odnesla tuhou pěnu Brightside a balistik Fizzbanger (Snílek).


0 komentářů:

Okomentovat