5/11/2011

American Cream

American Cream má být kondicionér s dvojnásobným extra silným účinkem. Účinky má, ale né extra silný. Podle toho co jsem se dočetla na Lush fóru jsem čekala učiněný zázrak. Vlásky po něm krásně voní a jsou lesklé, ale přijde mi, že nejdou tolik rozčesat jako u jiných kondicionérů. Jinak American Cream můžu určitě doporučit. Voní jako jahoda a vanilka. Trochu mi to připomíná shake z mekáče. Určitě tenhle kondicionér má šanci, ale podle mě jsou i lepší.


6 komentářů:

  1. Shake z mekáče! Mňam! :P A díky moc za odkaz na halsování :)

    OdpovědětVymazat
  2. shake moc hezky voní...musim zajít do lushe ale podívám se spíš na něco na výživu vlasů....

    OdpovědětVymazat
  3. Na tenhle výrobek jsem se nejvíc těšila vůní a mě to "voní" stejně jako indulona :((

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je tak šíleně zvláštní vůně, že ji nedokážu popsat, ale poprvé jsem brala malou lahvicku, podruhé střední a teď už přibyl i tuhý parfém a další nákup bude rovnou půllitrovka, nejradši bych se v tom i koupala! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho mám docela ráda, vlasy jsou po něm hebké, lesklé.. rozpačitá jsem trochu z té vůně.. malinko jako chemická jahoda:-)
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Můj nejlepší kondicioner!!! Vlásky jsou krásně heboučké, měkkoučké a lesklé. Vůně je příjemná, jemňoučká. Krásné!

    OdpovědětVymazat