5/08/2011

Rozhovor s Lucy

Dnes jsem si pro vás připravila rozhovor s Lucinkou, která je v blogovém světě velice oblíbená. Její blog můžete najít zde. Vyzkoušela už mnoho kosmetiky z Lush a proto jsem si vybrala právě jí, aby se s vámi podělila o své názory.

A tady máte rozhovor:
1. Jak si k Lushi přišla?
Založila jsem si blog 29. listopadu 2010 a to se zrovna o Lushi psalo nejvíce! Tak jsem články ostatních objevila i já a neváhala, že až pojedu do Prahy že si něco koupím. Vyhrála jsem i nějaké věci z Lushe v giveaway. :) Takže k Lushi jsem přišla přes blogy ostatních :)
2. Jaký byl tvůj první výrobek z Lush?
Vždycky se mi v Lush líbila nejvíce čerstvá maska Cupcake a tak byla mezi věcma co jsem si jako první koupila, společně s ní jsem si koupila Honey Trap balzám na rty a šampuk Jumping Juniper. :)
3. S jakým z těchto výrobků si byla nejspokojenější?
Cupcake byl super, už jen kvůli tý vůni. Šampuk je taky fajn, hlavně mi vydržel do teď! Ale řeknu asi Honey Trap, je to totiž něco co můžu nosit pořád v kabelce, pořád si s tímto balzámem mazat rty a pořád čuchat tu úžasnou vůni!
4. Líbí se ti české názvy Lush výrobků nebo ti nějakým způsobem vadí?
Líbí, vůbec mi nevadí. Někdy je český název i lepší. Už jen kvůli vyslovování.
5. Líbil se ti více název Kafáč Vaniláč nebo Vanilla Cafe? Zkusila si tohle mýdlo? Pokud ano, byla si sním spokojená?
Kafáče Vaniláče jsem zkusila a líbí se mi tento název zrovna víc v češtině. Jsem s ním spokojená, ta vůně je super! :) Ještě ho mám a ráda si s ním vlezu do vany. 
6. Jaký názor máš na čerstvé masky?
Jsou super, ale teda všechny co jsem zkusila mi přišlo že fungují úplně stejně. Jen mají jinou vůni, škoda že vydrží tak krátkou dobu. :(
Kdyby bylo větší balení a větší trvanlivost bylo by také větší plus!
7. Jaká z masek je tvá oblíbená?
Mask of Magnaminty, ta je fakt nejlepší!! Ale z těch čerstvých asi Kosmetická Katastrofa.
8. Kdyby si měla vybrat jen jednu věc, kterou by si doporučila čtenářům tohoto blogu, jaká by to byla?
Mask of Magnaminty, je to fakt nejoblíbenější věc z Lushe, ale možná ne, protože Eau Roma Water je taky super, používám jí každý den! A nemůžu si stěžovat. Ta vůně je lepší než všechny odličovací vody!!
9. Jaký byl nejhorší produkt, který si z Lushe vyzkoušela?
To je opravdu těžká otázka na kterou nemohu najít odpověď. Ale když tak přemýšlím tak třeba kondicionér Jungle je fajn, pěkně voní a na vlasech nechá tu pěknou vůni. Ale vůbec nefunguje tak jak má, vlasy mi fakt nepomáhá rozčesat!
10. Čím by ses rozloučila a co by si vzkázala mým čtenářům?
Ať milují Lush, zkouší jejich produkty a hlavně ať vyzkouší Mask of Magnaminty nebo Eau Roma Water, protože nic lepšího asi ani není!! Ať čtou tvé recenze a inspirujou se u tebe na to co koupit v Lush a ať se mají skvěle a to i ty! :) Díky moc za rozhovor :) Jsi milá :)




5 komentářů: