5/01/2011

Rozhovor s „Lush královnou“ Sabčou Pleštilovou

Určitě znáte známý blog lost in closet. Pokud ne, najdete ho zde. Mimo jiné byl tento blog první, který jsem začala sledovat. Na Sabči blogu můžete nejvíce najít módu, ale najdete tam i kosmetiku Lush o které bude (jak jinak) dnešní rozhovor.


1. Jak si k Lushi přišla?
    Týjo, to si nejsem jistá, ale myslím, že mi jejich výrobky ukázala kamarádka :)
2. Jaký byl tvůj první výrobek?
    Mýdlo Rockstar! Táta na mě čekal před vchodem do Lushe ať si pospíším a tak jsem vzala první mýdlo, co jsem uviděla! :D
3. Překvapil tě a nebo zklamal?
    Zamilovala jsem si ho a pořád patří mezi moje nejoblíbenější mýdla.
4. Který výrobek tě doposud nejvíce zklamal a proč?
    Myslím, že Waving not drowning balistika, ve vaně jsem vůbec nic necítila a voda nezměnila barvu :/
5. Tvůj nejoblíbenější produkt a proč?
    Kondicionér Retread. Ikdyž dost lidí nemůže vystát jeho vůni, já ji miluju. A s jeho pomocí jsem rozčesala i ztupírovaný vlasy z přehlídky!
6. Máš raději šampuk nebo klasický šampón?
    Šampuk. Mám Seanik a fascinuje mě jak moc pění!
7. Jaký názor máš na masážítka? Používáš některé?
    Mám masážítko Therapy a ráda ho používám místo tělového krému. Přístě si ale vyberu ovocnější vůni (Strawberry feels forever nebo Each Peach).
8. Jakým jedním slovem by si shrnula Lush?
    Závislost.
9. Kdyby si měla 500,- jaký produkt by sis koupila?
    Asi masku na vlasy Hsuan Wen Hua nebo právě jedno z masážítek! :)
    

6 komentářů: