4/23/2012

Breath of Fresh Air

Pleťové vody od Lushe podle mě patří mezi ty nejlepší pleťové vody, které jsem kdy vyzkoušela a že jich nebylo málo. Začla bych asi vůní, protože ta je u mě u pleťovky hodně důležitá. Breath of Fresh Air voní krásně po bylinkách (trochu aloe vera a rozmarýn), vůbec to není žádná chemická, alkoholová vůně. A účinky jsou pro mě skoro až šokující. U jiných pleťových vod jsem vždy měla vatový tamponek skoro až černý a myslela jsem, že mám pleť vyčištěnou do posledního póru, ale s touhle vodou jsem zjistila, že tomu tak nebylo. Pleť jsem si nejdříve vyčistila jednou nejmenovanou micelárkou a poté dočistila touto lusháckou vodou. Nestačila jsem koukat jak je moje pleť stále "špinavá". Nemůžu říct, že bych měla menší tvorbu pupínků nebo tak, ale v odlíčení a vyčištění obličeje nemohu být spokojenější. Navíc i to malé balení vydrží snad věčně.

0 komentářů:

Okomentovat