4/06/2012

Yuzu&Cocoa

Od téhle novější pěny sem čekala trochu víc. Voní nádherně, podle mého rypáčku je to kokos a grep, ale nejsem si tím grepem uplně tak jistá. Co mě zklamalo jako první byla velikost. Pěna byla vážně miniaturní, myslela, jsem si, že z ní snad nebude žádná pěna. Použila jsem ho po půlkách, protože je uvnitř taková mazlavá hmota, takže jdou od sebe části snadno oddělit. Pěny neuděl bubbleroon tolik jako z jiných tuhých pěn, ale bylo to postačující. Barvu jsem čekala taky trochu sytější, ale to není podstatné. Voda byla příjemně krémová, pokožka po koupeli hezky hydratovaná a voňavá. Koupel totiž voněla po celou dobu dost intenzivně a to se líbí snad každému ne? O proti ostatním pěnám je to podle mě takový příjemný průměr.
A pokud máte čas, dejte mi sem prosím hlásek. Díky :)

1 komentář: