4/04/2012

Drsňák Medík/Brazened Honey

Musím se přiznat, že v čerstvých maskách nevidím zas až tolik rozdílů, ale Drsňák Medík je z nich zatím moje nejoblíbenější. Voní strašně krásně, bohužel tu vůni nedokážu moc popsat, ale je to taková příjemná slaďoučká vůně, rovnou na snědení. Po delším používání jsem neviděla rozdíl ve tvorbě pupínků nebo v menší nebo větší mastnotě, ale je pravda, že zarudlá místečka u pupínků nebo u jizviček najednou zarudlá nebyla a pleť kolem nich byla hezky vypnutá. Mám takové menší jizvičky mezi očima (nejhorší místo na tvorbu beďarů) a teď už to není tak viditelné, což mě hodně potěšilo. Jinak si nemyslím, že by nad ostatníma čerstvejma maskama nějak vyčnívala, všechny jsou dobré.

5 komentářů:

  1. Pěkná recenze :).

    P.S. zvu tě k sobě na giveaway :).

    OdpovědětVymazat
  2. ja nemôžem z toho názvu masky :DDD super recenzia

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem ho zkoušela taky, a nepřipadal mi nějak skvělý:P a taky mezi nima nevidim skoro rozdíl, asi jen ve vůni :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tady ses trefila, Drsňák Medík je super, je to jedna z mých nejoblíbenějších masek. Super post! Články na téma LUSH mám moc ráda:-)

    Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i Ty můj:-)
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat