7/20/2011

20/7

• Včera jsem po dlouhé době spala doma a víte co jsem dnes ráno našla ve schránce? Dopis nebo spíše letáček od Lushe, který obsahoval pár novinek a tuhé produkty, ale hlavně je tam napsaný můj kód pro poštovné zdarma. Měla jsem neskutečnou radost. Určitě tuto skvělou akci využiju i kdybych si měla koupit jen jednu věc, ale hlavně si poprosím o pár vzorečků ať Vám mám co testovat.
Užívejte prázdnin a do komentářů mi pište jestli Vám také náhodou letáček nepřišel.





5 komentářů:

  1. tak to by som rada využila. škoda, že som zo slovenska :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti opravdu závidím. Já už jsem si hodněkrát něco z Lushe chtěla objednat, ale to vysoké poštovné mě vždycky odradilo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Letáček už mi jednou přišel, ale tentokrát jsem to štěstí neměla. :( To ti závidím. :P Dobře nakup a pochlub se! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kód je 0141,takže klidně objednávejte i vy ostatní xD

    OdpovědětVymazat