7/27/2011

Giveaway n.2

UKONČENO!
Slíbila jsem Vám ji, tak ji tady máte. Tentokrát bude výherce jen jeden a co můžete vyhrát?
1. Mýdlo Sea vegetable 
2. Šampuk Squeaky Green

A co musíte udělat?
1. Být můj follower
2. Zanechat svůj email
3. Napsat, kterou z věcí by jste chtěly :)

74 komentářů:

  1. atigram@email.cz
    1. Mýdlo Sea vegetable

    OdpovědětVymazat
  2. follower som
    styleinsmalltown@gmail.com
    a chcela by som oboje :D ale nie, viacej šampuk

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji Tě :)
    SlecnaMichel@Gmail.com
    No po dlouhém vybírání je výsledek dvojka. Šampuk Squeaky Green. :) Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. šampuk :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. tvym folowerem jsem:) urcite bych brala 2. Šampuk Squeaky Green. jinak preju vsem soutezicim hodne stesti a tobe at se ti vede blog dobre:)
    kascio65@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já bych tedy brala sea vegetable :)
    terezkaruby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem už dlouho. :))
    onlyfashionandme@seznam.cz
    1. Mýdlo Sea vegetable

    OdpovědětVymazat
  8. Parááda :) Chtěla bych ten šampuk :))

    Jokinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji te uz dlouho.
    Libil by se mi sampuk.
    supergirl.007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Asi šampuk:)

    bernaskovabarbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. diana.vazanova@gmail.com
    vzorku mydla mám, vonia úúžasne, ale radšej by som chcela vyskúšať šampuk :)

    OdpovědětVymazat
  12. jééé, krásná giveaway!
    sleduji Tě ;-)
    a přála bych si vyhrát mýdlo :-)

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji :)
    Vybrala jsem si mýdlo.

    verca.sterbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Už tě sleduji, Lush mám hrozně ráda, tak jsem šťastná, že jsem na tvůj blog narazila ;-)

    Můj mail je trege@seznam.cz a vybrala bych si jako cenu šampuk. Tak třeba budu mít štěstí!

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, bezvadná giveaway. Tvůj blog mám moc ráda, miluji tvé recenze, vždycky tam napíšeš vše co potřebuji vědět. :) Tvůj blog ještě víc láká nakupovat v Lush, ráda si s tebou píšu i normálně. Ráda si od tebe nechávám radit co si koupit a co je jaký. :) Jsi skvělá blogerka, jen tak dál. :) Sleduji tě už hoodně dlouhoo. :) Tak snad budu mít štěstí. :)
    Vybrala jsem si šampuk, vyzkoušela jsem jen jeden a ráda bych zkusila další a tenhle vypadá fakt skvěle! :)

    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. mýdlo, šampuk mám
    aga.hauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. vanda.dolinkova@seznam.cz
    Páni skvělá Giveaway! Chtěla bych šampuk.

    OdpovědětVymazat
  18. vyskúšala by som šampuk :)
    michelindes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem :)
    SusanBennite@gmail.com
    mýdlo sea vegetable :))

    OdpovědětVymazat
  20. MÝDLO MÝDLO MÝDLO!
    Voní úplně božsky :)))
    tellisecek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. určitě šampuk;)
    veronicam15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Šampuk, protože jsem ještě žádný nezkoušela a moc mě to láká;-)
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Super giveaway! :)
    Vybrala bych si Šampuk Squeaky Green
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. šampuk prosíím..

    pistulka1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. šampuk strašně ráda bych nějaký vyzkoušela :)

    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. šampuk :)

    zuz.scarlett@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduju :)
    evadoom@seznam.cz
    chtěla by jsem konečně vyzkoušet nějaký šampuk :)

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji. kessidi@centrum.cz. Šampuk Squeaky Green. Předem děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  29. sleduju.. a chtěla bych šampuk..:) hoskova3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. 1. sleduji
    2. mina@minaandanailpolish.com
    3. šampuk

    Super giveaway!

    OdpovědětVymazat
  31. sleduji :)
    ordinarylife@seznam.cz

    líbí se mi šampuk :)

    OdpovědětVymazat
  32. 1.Sleduji tě :)
    2.L.A.S.E.N.E.C.K.A@seznam.cz
    3.Chtěla by jsem Sea vegetable

    OdpovědětVymazat
  33. nemůžu se rozhodnout, ještě jsem nezkoušela ani jedno... ale asi šampuk :)

    fashion.a.chocolate@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Sea vegetable , prosím .
    annie.cream@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. šampuk!:)
    ifuckedyourboyfriend@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. ssimka@centrum.cz
    vzala bych si šampuk:-)

    OdpovědětVymazat
  37. Na šampuky slyším samou chválu, takže určitě šampuk :).
    havranova.i@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. ŠAMPUK :p

    Bjetu.lka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji :)
    Vyhrát bych chtěla šampuk, protože jsou výborné a chtěla bych je taky vyzkoušet.

    natal.nachtigalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. super! :)
    Ani jedno jsem ještě nevyzkoušela, takže bych asi výběr nechala na odbornici (na tobě) ale když je to podmínkou tak tedy... Mýdlo Sea vegetable :)
    ira.seinerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Máš úžasný blog, vybýrala jsem si podle něj co si objednám :)) vybrala bych si šampuk:) jinak můj mail je: katka.bacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ten šampuk vypadá skvěle!:-)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  43. Krásná giveaway! :)
    A chtěla bych když tak :Sea vegetable :)

    sisimc@seznam.cz

    http://sisiandallifashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  44. Tvým followrem jsem se stala nedávno. Má první objednávka byla inspirována tvými recenzemi.
    Ráda bych chtěla 2. Šampuk Squeaky Green
    Můj e-mail: daniela.bertoletti@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Juu chtela bych Šampuk :)
    dcmiky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Šampuk Squeaky Green! :)
    barbora.tomiskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Jů,super ! Určitě šampuka :D
    littlevanillivi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Libil by se mi šampuk..;)¨
    Jollik.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Sledujem, sledujem ;-))

    Fúú, neviem sa rozhodnúť.. čo je lepšie? :D Ale tak poprosím 1. Mýdlo Sea vegetable ;-)Ďakujem pekne :D♥

    miss.cherry@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji :)
    šampuk :)
    alex0@spoluzaci.cz

    OdpovědětVymazat
  51. sleduju :-), šampuk a novohradska.ivona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. skvelá giveaway, ani si neviem vybrať, čo by som si želala viac! =p ale asi to bude ten šampuk, rada by som po sklamaní z godivy vyskúšala nejaký iný (:

    mail: kristina.demjanovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Mikulcova.julie@seznam.cz

    asi šampuk. :))

    OdpovědětVymazat
  54. Followerem jsem už jak dávno! :D A brala bych Sea Vegetable, protože kdybych náhodou vyhrála, tak bych to mýdlo od Tebe nechala poslat do ČR mamince ať taky ví, jak voní moře ;DDDDD.

    OdpovědětVymazat
  55. Mně by se moc líbil ten šampuk =)
    Bierova.M@seznam.cz =)

    OdpovědětVymazat
  56. Jsem follower.
    kristynapotocna@seznam.cz
    A moc by se mi líbil ten šampuk :))

    OdpovědětVymazat
  57. mě se nejvíce líbí šampuk.tak třeba se na mě usměje štěstí :D

    e.e.e27@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. 1. Tohle byla moje první akce ,,sledovat tento blog" takže snad jsem zvládla :D
    2. garfield.katka@seznam.cz
    3. mýdlo sea vegetable :)

    OdpovědětVymazat
  59. safarikova.klara@seznam.cz
    šampuk

    OdpovědětVymazat
  60. Follower jsem.
    Šampuk

    karolina1611@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Mýdlo Sea vegetable
    karolina.kovarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. sledujem ! :)
    šampuk :) je najlepši :)
    fredyqa@azet.sk

    tvoj blog je užasny stale tu najdem to čo potrebujem vedieť si krok dopredu ;) a tato giveaway?Užasna :)

    Frederika.

    OdpovědětVymazat
  63. benita.lm@gmail.com
    určitě šampuk :))

    OdpovědětVymazat
  64. chtěla bych šampuk :)

    stastna.a010-blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. beautybybellatrix@gmail.com

    chcela by som šampuk

    OdpovědětVymazat
  66. sleduji
    majdule(at)gmail(dot)com
    šampuk :)

    OdpovědětVymazat
  67. Sleduji.
    Dvojku prosím.
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Jedničku prosím! :)
    Pou-le@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Krásná Giveaway!
    - Sleduji Tě skoro od začátku :)
    - I.Like.Serials@seznam.cz
    - Šampuk Squeaky Green

    OdpovědětVymazat
  70. šampúk :)
    Sledujem ! :)
    only_nina_xd@azet.sk

    OdpovědětVymazat