7/05/2011

Sea Vegetable

O tomhle mýdlu Vám asi nic moc extra neřeknu, protože jsem ho zkoušela jen jednou a po druhé už to asi nerisknu. Za sucha voní strašně krásně citrusově a chvilkama cítim i levanduli. Jeho vzhled mi vůbec nevadí i když to vypadá jako kdyby se na něm usazovala plíseň, ale na těle ho snést prostě nemohu. Strašně dobře mydlí, ale jeho vůně na pokožce mi přijde jako laciné mýdlo, které dostanete jako dárek v hotelu (ale některá ty mejdlíčka voní). Když jsem měla pěnu na těle tak mi přišlo, že se mi pokožka strašně natahuje a vysušuje. Nebylo to příjemné. Takže za mě určitě ne, ale každý má jiný čuch. Možná ho ještě zkusím na mytí rukou, ale mám své oblíbence a ty Sea Vegetable určitě nenahradí.

3 komentáře:

  1. Naproto souhlasím tohle mýdlo jsme měli doma a dobré zkušenosti s ním nemám :( Mě vůbec nevonělo .Jinak moc pěkné články :*
    Na mém blogu je ted článek o lush jsi tam i zmíněná :) je tam ohledně Lush i takový dotazník takže jestli chceš mrkni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mýdlo jsem nikdy nevyzkoušela a ani zkoušet nebudu. Si nám mohla napsat tvé oblíbence.:) Jo! Udělej článek s oblíbenými mýdly. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se tohle mýdlo moc líbí voní to jako zázvor nebo zázvorový čaj..;) moc pěkné

    OdpovědětVymazat