7/14/2011

For my followers

Dnes jen takový kecací příspěvek. Jak si užíváte prázdniny? Já jsem stále u babičky, ale dnes odjíždí s dědou do Chorvatska takže ten další týden bude trochu volnější. A co Lush? Zakoupily jste nějaký nový kousek do Vaší sbírky? Jaký? Já zatím nic nového nemám, ale chystám pro Vás spoustu recenzí a až se Vás tu sejde rovných 100 tak připravuji giveaway. Pište do komentářů co by to tak mohlo být.
Užívejte dál prázdnin!
Terez

7 komentářů:

  1. já bych brala nějaký šampuk :) do giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. tak si to tam uži..a do giveaway? American cream? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Brala bych nějakou balistiku, mýdlo nebo něco, co tě oslovilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi mýdlo...to je takové univerzální:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych brala nějaký šampuk :)

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na giveaway, výhra by mohla být cokoliv, z Lush beru všechno. Ale co třeba ten šampuk? :)
    Užij si to v Chorvatsku! :)

    OdpovědětVymazat