7/06/2011

My top three

Dneska bych Vám chtěla představit moje 3 v současnosti nejoblíbenější produkty. Na všechny z nich už tady máte recenze tak si je můžete přečíst.

Moje jednička je stoprocentně mýdlo Pískomil (v UK Sandstone). Protože je léto a k létu patří svěží vůně jako jsou citrusy tak jsem si Pískomila strašně oblíbila. Používám ho na ruce i na tělo. Na kůži nádherně voní a pokožka je po něm jemňoučká. Mrkněte na recenzi.

Jako druhý oblíbený produkt je tuhý masážní olej Each Peach (recenze). Je to stejná nádherně citrusová vůně a na kůži dlouho vydrží. Používám ho jako tělové mléko a pokožka vydrží dlouho hydratovaná.

A jako poslední bych vám chtěla ukázat želátko Sweetie Pie, které má uplně odlišnou vůni než výrobky nahoře. Je to nádherná ovocná vůně, konkrétně rybíz a lesní ovoce. K létu patří zábava a tu určitě s tímto želátkem zažijete. Recenzi si můžete přečíst tady.


Ráda uvítám v komentářích návrhy na články. Užívejte prázdniny!

4 komentáře:

  1. to je sranda, zrovna sweetie pie a each peach pouzivam v poslednych dnoch najviac:-D
    sweetie pie som dostala ako darcek a som z neho uplne nadsena, tak dlho ho zo seba citim!! uuuzasne!

    OdpovědětVymazat
  2. Sweetie pie mám doma taky, je ti hrozná sranda, vždycky mi zlepší náladu. Jako článek by jsi mohla udělat třeba svůj Lush wishlist. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To poslední vypadá tak krásně!! :)

    OdpovědětVymazat