7/07/2011

Up You Gets

Tahle recenze bude hodně krátká, protože emotibomby jsou podle mě ty největší kraviny co Lush vyrábí. Za sucha voněla hezky citrusově. Takže pokud chcete, aby vám voněly ponožky tak si ji klidně kupte. Ve sprše se ke mně ta vůně skoro ani nedostala. A to jsem poměrně malej člověk. Určitě si už další emotibombu nekoupím, protože by to bylo akorát vyhazování peněz. A kdo neví co je to emotibomba tak je to takový větší šumák, který dáte na podlahu sprchy a jak se sprchujete tak by na vás měly jít voňavé výpary, které se ovšem nekonají. Možná někde u kolen. Takže za mě určitě ne.

4 komentáře:

  1. Dobré vedieť..vďaka za recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlas. Je to blbost. Já byc hsi jí teda nikdy nekoupila, protože nemáme sprchový kout, ale vanu. Ale dostala jsem si zadarmo, tak jsem si jí hodila do vany a taktéž nic moc. Vůni jsem též necítila :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, tak to nikdy nechci! :D Škoda, že to nefunguje tak jak má! :/

    OdpovědětVymazat
  4. Si to nikdy nekoupím. :DD :)

    OdpovědětVymazat