7/31/2011

31/7

• Právě uběhla půlka prázdnin
• Pokud ještě někdo neznáte kód na poštovné zdarma tak je to : 0141
• Dnes má narozeniny moje kamarádka, takže Happy B-day Veru!
• Založila jsem si pro vás formspring místo článku questions. Můžete se mě ptát tady : http://www.formspring.me/Teruska29 a nebo máte odkaz v menu
• Před pár dny se Lush objevil ve snídani s novou. Kdo to neviděl, podívejte se tady. Jeto 5.minuta, 21.minuta a 42.minuta
• Návrhy na články uvítám v komentářích
• Hezký den vám všem

5 komentářů:

  1. Jé, jdu se mrknout na snídani s novou. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teď mě napadá, jak jsi psala o tom výrobku, co hrozně smrděl, který to nakonec byl? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem na něj recenzi nedělala, protože jsem se ani neodvážila ho vyzkoušet, ale mamce zase šíleně voní. Je to mýdlo z Retra Alkmaar :)

    OdpovědětVymazat
  4. platí ten kod ještě teď? a kam se při objednávce píše? díky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ne už dávno neplatí. Ale pokud by ještě někdy byl tak se píše na konci objednávky :)

    OdpovědětVymazat